فرماندار مهريز:
شهدا بزرگ‌ترين خادمان بشريت تا قيامت هستند


یزدفردا : فرماندار مهريز شهدا را بزرگ‌ترين خادمان بشريت از ابتدا تا قيامت خواند.

به گزارش یزدفردا از مهريز، احمدعلي زارع‌زاده پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان مهريز اظهار داشت: مسئولان شهرستان با الگو قرار دادن شهدا تلاش كنند احساس فداكاري، ايثار و از خودگذشتگي نسبت به همنوعان خود را فرا گيرند زيرا مجاهدت و مداومت در كسب توفيق خدمت به خلق و اداي شكر نعمت خالق و بهره‌مندي از نعمت دنيا و خير آخرت در همين امر مهيا شده است.
وي با تاكيد بر اينكه شهدا بزرگ‌ترين خادمان بشريت تا قيامت هستند، خاطرنشان كرد: آنها خط بطلان بر راس غرايز خود يعني حب ذات كشيده‌اند.
فرماندار مهريز ادامه داد: خدمت به خلق و همنوعان، عبادتي بي‌رقيب است و هر كس به مردم به ويژه مردم تهي‌دست و مستضعف بيشتر خدمت كند به خالق خود نزديك‌تر مي‌شود.
وي خطاب به مديران شهرستان مهريز بيان داشت: تحقق مدينه فاضله و امت جهاني اسلام منوط به تحقق تعاون و همكاري و روحيه خدمت‌رساني به خلق ممكن است.
زارع‌زاده بيان داشت: مسئولان شهرستان با خدمت هر چه بيشتر خود به همنوعان ادامه دهنده انديشه پاك و مخلصانه شهدا هستند و نبايد موجب شوند اين‌گونه افكار و انديشه شهدا در جامعه ما غريب شود.
در جلسه شوراي اداري شهرستان مهريز كه با حضور حجت‌الاسلام علي برهان، امام جمعه شهرستان و زارع‌زاده فرماندار و مديران ادارات مهريز برگزار شد، فرماندار مهريز ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در زمينه انتقال آب زاينده‌رود به مهريز و فعاليت‌هاي كميته مبارزه با قاچاق كالا و ارز همچنين مراحل انجام احداث دانشگاه امام صادق (ع) و كارخانه سيمان و پيگيري مشكلات محيط زيستي معدن سرب و روي بهادران و تجميع معادن شن و ماسه ارائه داد.
شهرستان مهريز با جمعيت 45 هزار نفري در 45 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا